Mervegold Dnckrn ya sizde mi 13 aralıkta doğum yaptınız aynı gün doğmuş bebelerimiz☺️ Benim de oğlum şimdilik iki uyku yapıyor öğlen iki saat 18:00 gibi yarım saat uyuyor akşam 23:00 gibi yatıyor sabah 08:30 gibi uyanıyor öğlen 12:30 yatıyor
Minikereninannesi Dnckrn sabah 7 bucukda kalkiyo10 11 gibi 1 uyku 1 saat 4 5 gibi 2. uyku aksam 10 gibi gece uykusu
Dnckrn Mervegold ya evet 😍benımkıde öğlen 2 bazen 2:30 dk uyuyor ıkıncı uykuyuda 1.5 bazen 2uyuyor böyle olunca gece uykusuna 12 ye kaymış olarak uyuyor dedım acaba tek uykuya mı yatırsam
1Dost Bende bu aralar tek uykuya geçsek mi diyorum 15 aylık bi öğlen bi ikindi 1 1.5 saat uyuyor bu sefer gece 11 den asagı yatmıyo ve sık uyanıyo. Sadece öğlen uyutsam büyük ihtimalle akşam 7 gibi delirmeye başlar bilmiyorum napıcagımı
Dnckrn 1Dost işte tam da böyle düşüncelerdeyım şuan öğlen 2.30da uyandı misal şuan uyuyor gece uykusu 11 12 lere kayıyor