ecezehraayse Tatlım sende yapabilirsin az bisey yoğur. Un ekledikçe çoğalıyor sıcaklar geçmeden deneyebilirsin çokta zor değil. Bende yaptım 7 aylık bebem varken
Birkedilianne Eloo005 aşçı anne kullanıyorum ben salçayı tarhanayı oğluma çok memnunum tavsiye ederim
Hatice1759 Eloo005 Merhabalar.Annem tarhana yapıyor.İstege göre de acılı/acısız, bahartli/baharatsiz da yapıyor.☺️