3.5 ayın sonundan bu yana (bebeğim 5.5 aylık olacak) meme reddi yaşıyoruz bi şekilde emiyordu ama sadece ön sütü emip bıraktığı için kilo da almadı ara sıra mama vermemi söyledi doktor. 3 aylıkken 3 saatte bir sağdığımda ortalama 150 cc geliyordu, 4 aylık olunca 120 şuan ise en fazla 100 geliyor. Sadece emdiği günler çişli bezi azalıyor hatta turuncu leke geliyor. Benim gibi sütü azalıp artan oldu mu yoksa boşa mı kürek çekiyorum artık çok yoruldum