[silindi] Arkadaşlar sabah saat 7de e devleetten başvuru yaptm ama mesaj gelmedi hayla ptesi bankaya mı gdiicem direk anlamadm
BurcuKucuk [silindi] ben Çarşambayı Perşembeye bağlayan gece 00.30’da başvuru yaptım mesaj 16.45’de geldi. Aşırı derecede bir yoğunluk var muhtemelen ondan kaynaklı.