Merhaba arkadaşlar bebeğimin burun akıntısı geniz doluluğu hastalığı başkamıştı 2 gün sonra öksürükte başlayınca hastaneye götürdüm . Ciğer için röntgen filmi çektik sonra ciğerlere inmiş dedi antibiyotik verdi 1 hafta kullan dedi . Öyle söyledikten sonra şok geçirdim ne yapabilirim ne yapacağım diye soramadım (sırada bekleyen var diye başından savdı bence ) özel hastanede sürekli kontrellerini yaptırdığım doktor bide bu arada bebeğim 10 aylık.
Şimdi size sormak istediğim 3 gündür antibiyotik kullanıyoruz öksürüğü kesti hemen fakat bebeğimde hırıltı var kucağımda aldığımda da hissediyorum. Farkı bir doktor hastaneye götürmelimiyim yoksa antibiyotik kullanıp bitince bırakacakmıyım ?
1 ay öncede aynı şikayetlerden gittiğimizde yine antibiyotik kullanmıştık bunarada.
Ben her şekilde doktoru değiştireceğim yeni doktor buldum fakat şuan onada gitsem antibiyotik verir . Bide ciğere inince farklı ne yapmamız gerekiyor fikir verirmisiniz ?