Aselin_annesii Kızlar sezaryen oldum ben 16 gün önce kanamam çok yoğun değil ama dün çok feci bel ağrısı çektim lavaboya gittiğimde afedersiniz bildiğiniz et parçası geldi elime normal midir bu ?