Dün 6.ay aşılarımız oldu ama bir bacağında sislik ve kizariklik var nasıl geçer?
Ekinveannesi biz de aynıyız. Aşıyı 2 gün önce olduk. Geçti mi sizinki?
cherrysu evet evet muhtemelen yarına geçmiş olur endişe etmeyin 🙂
Ekinveannesi çok teşekkürler ❤️