Arkadaşlar bazı zamanlar bebeğim gece hiç uyanmıyor tam 3 aylık o uyanmayınca benim de yorgunluktan galiba uyanmıyorum ama sonra gece emdirmedim diye vicdan azabı çekiyorum. Normalde emdiriyorum ama gece uyumadan önce mama veriyorum. Sürekli olmuyor arada bir böyle oluyor mesela dün 9 saat uyumuş bende uyumuşum uyanınca çok üzüldüm sizce saat kurup emdirmelimiyim bazı zamanlar gece kalkmamasında bir sorun olur mu acaba