Lohusalığı ilk defa dibine kadae yaşayan biri olarak söylüyorum kalmamalı.. ikinci doğumumdu ilki daha iyiydi ama ikinci doğum sonrası lohusalık kötü geçti. Banyo yaparken kıyafetlerim kara kedi gibi göründü gözüme, o korkuyu unutamıyorum nereye baksam sanki öyle görecekmiiişim gibi.. sürekli biri beni çağırıyor gibiydi, kötü geçti kötü hissettim.. yalnız kalmamak en iyisi, herkeste aynı olmayabilir tabi 🌸