Hanımlar kızım iki yaşında çok zorluyor annemi bende çalışıyorum. Bugün mesela 1 de öğle uykusuna yatması gerekiyordu. Ağlamış isyan çıkarmış. Annem de dayanamamış odadan çıkarmış ve bir daha odaya götürüp yaptıramamış. Ben üçte geliyorum. Geldiğim gibi yatırmaya çalıştım şimdi uyudu. Bakıcı mı tutsam bilmiyorum. Annem babam bakıyor. Uyarılarımı dinlemiyor alınıyorlar. Bana akıl verin. Sendrom da var üstüne. Başa çıkıp karşısında dik duramıyorlar. Ne yapmalıyım