Oğlumun 6 aylık olmasına 1 haftadan az kaldı. 8,5 kilo civari. 4 numara Molfix ve baby turco karışık gidiyoruz şuan. Ama baby turcojun dokusunu daha çok sevdim sanırım artık hep ondan devam edeceğim.
Çok şükür şimdiye kadar pişik yaşamadık. Bezden veya başka bir sebepten. Islak mendil hiç kullanmamis olmama ve yazın iki kez duş aldirmama bağlıyorum bunu. 4 numara bez evet oluyor ama bazen taşma yaşanıyor bacak arasini da hafif sıkıyor sanki. 5 e geçsem çok da mantıksız olmaz diye düşünüyorum.
Siz ne zaman geçtiniz?