Ilknuryksk Benim kızımda hep öyle pişik oluyor doktor hamazinc önerdi bir günde toparlıyor acısını alıyor
Milay Oglum yeni dogduģnda cok kotu pisik olmushdu bacaklardan karnina kadar,butun kremlerden surdum bir faydasi olmadi.Sonda taze,hic bir katkisi olmayan kara cekirdek yaģi surdum inanin ilk surduyumnen faydasini gordun.
Oznur_0708 Milay fito ve zeytinyağını denedim canım hemen işe yaradı 🥰 devam etseydi deneyebilirm teşekkür ederim🥰🙏🏼
Ftmabilalxx Oznur_0708 ben kanarsa acik tutuyorum biraz bise giydirmiyorum kan yerleri kuruduktan sonra krem suruyorum Altini o zaman bagliyorum sabah kalkip 10 gibi feln aciyodum aksam 5-6 gibi bagliyodum
Oznur_0708 Ftmabilalxx fito ve zeytinyağı şifa gibi geldi canım bende biraz açık tuttum suyla hep yıkadım geçirdik
Kendineanne Oznur_0708 hamazink alın bizim de öyle oldu geçirdi hemen bi gecede toparladı doktor yazmıştı
Oznur_0708 Kendineanne zeytinyağı ve tifoda çok iyi geldi canım başka bişey bakmadım çok teşekkür ederim 🙏🏼🥰
RobinScherbatsky Oznur_0708 zyağı kantaron tarzı şeyler kullanmayın lütfen asit var içerisinde çocuğu hepten mahveder yazık kuzucuğa pişiğe en iyi gelen kremler travazol ve travacort drların da en çok önerdikleri bunlar hametanla karıştırıp sürmek mantıklı olabilir inşallah çabucak geçer 🙏
ElizBeyza12 Oznur_0708 doktorunuza ya da eczaneye danışın mutlaka ama ben hametanın ve ara ara altını yıkamanın çok faydasını gördüm. Üşütmeden altını yıkayın rahatlasın bebişiniz inş
Alse35 Oznur_0708 ben bezle sıyırıyorum altını açınca hemen yıkamaya götürüyorum hiç kullanma geçene kadar sürtünmeden dolayı iyice yara oluyo kıyamam kuzuya inşallah tez vakitte düzelir iyileşir
Oznur_0708 Alse35 düzeldi canım çok teşekkür ederim dediğin gibi kabasını aldım bezle müdahale etmeden yıkadım fito ve zeytinyağı çok iyi geldi
Oznur_0708 Doruksmama evet çok iyi gelirdi ama yoktu o an evimde zeytinyağı ve fito çok iyi geldi gerek kalmadı allahtan