Kuzeymama Bebeğimin ilk topuk kanı alındığında tiroidi hafif yüksek çıktı o zaman hafif sarılığı vardı o neden olmuş olabilir tekrar alacaklar böyle bir durumla karşılaşan var mi
Fulyaaa1 Kuzeymama biz 4 defa verdik yanılma payı olabilir diye. Kendi doktorumuza gittik yüksek ama tedavi gerektirmiyor bizimkisi
Derinn16 Kuzeymama ben iki çocugumdada yaşadım 3ay boyunca 10güne bir kan vermeye gittik gittikçe düştü çok şükür ama düşmezse zeka geriliği yapıyormuş çok üzülmüştüm o zamanlar dikkat edin mutlaka takip ettirin çok önemli