Tgce80 Merhabalar 2 ay 18 gunluj bebek soguk algınlığı oldugu ıcın doktora goturduk doktor aıle hekımı kalbınden ufurum var dedı sızın basınıza geldı mı
Lavantakokusuuu Tgce80 doğduğunda var dendi sonra 6.ayda tekrar bakılsın denildi büyüdükçe geçiyormuş çoğu zararsız kendiliğinden geçen üfürümlermiş öyle demişti Dr. umuz
Mavis34 Tgce80 çocuk kardiyologa mutlaka gösterin takip ettir8n genelde geçiyor zamanla bebeklerde ama bir kalp hastalığı acısından göstermeniz gerekir