Anneler doğumdan sonra inanılmaz kilo aldım. Hamilelik başında 60 kiloydum sonunda 72 kiloydum. Doğumdan sonra tartıladım. Ama şuan iki aylık bebek ben 69 kiloyum. Boyum da yok kaldırmıyor vücudum. Bir ay sonra işe başlayacağım ama şuan hareketsiz vücudum. Ne yapsam diyet yapsam mı? Bu arada sütüm de çok yediğim için çok yani biraz diyetten zarar gelmez herhalde ne dersiniz?