Bambamorhan Kızlar oğlum üç yaşına girecek üç ay sonra genel rutün kan testi yaptırdım ve aşırı derecede b12 ve d vitamini eksikliği çıktı ve sürekli hastalanıyordu kreşe de gidiyor doktor damla ve iğne verdi bu durumu yaşayan varmı nasıl atlattınız