Herkese merhaba arkadaslar su an 17 aylık oğlum var. İlk bir yaşında kan değerlerine bakilmisti 10.4 idi sonra tekrar baktırdık 10 en son bakıldığında 9.2 ye kadar düşmüş ve bebeğim buna bağlı olarak aşırı iştahsiz ben emziriyorum Allahtan bu yüzden kilosu ve boyu şükür iyi fakat ise başlayacağım ve hic birsey yemiyor ferrum kan damlası sabah akşam 10 damla kullanıyoruz böyle bir konu başına gelen var mı neler yaptınız doktorunuz neler önerdi nasil yükseldi yardımcı olabilecek annelerimden bilgi istiyorum herkese teşekkür ederim simdiden