Yasmnnnn Kızlar kızım bazen geceleri uyanmıyor 1 de uyuyor mesela 7 de kalkıyor yada 5 te değişiklik gösteriyor. Doktorum uyandırma acıkınca kendi uyansın dedi bende kaldırmıyorum. Siz kaldırıyor besliyor musunuz bebeklerinizi?
Betul-08 Yasmnnnn ah ne güzel valla benim doktorumda kaldırma dedi ama benimki biraz obur 2 saatte bir süte uyanıyor benimkide 2 aylık bencede uyandırma zaten acıkınca uyanıyorlar
Aysnr2861 Yasmnnnn benim doktorum iki aylıkken iki ya da üç saatte bir kaldırmamı önermişti. Fakat üçüncü ay kontrolünde kilosu iyi çıkınca artık kaldırmana gerek yok o uyanır dedi. Bebeğim de eski kaldırdığım saatlerde şimdi kendisi uyanıyor gece üç kez besliyorum genelde. Çok nadir iki kez.
Yasmnnnn Betul-08 benimkide uyanırdı ama şu aralar maşallahı var uyanmıyor 😇 Maşallah sizin bebeğinize de onun da uyuduğu zamanlar gelir annesi 🥰
Betul-08 Yasmnnnn maşallah inşallah gelir bende bekliyorum çünkü uykudan bölünmek aşırı zor kalk emzir gazını çıkar altını temizle yarım saat zaten hemen uykuya dalamıyorum yarım saat uyuyup tekrar süte 😞
Yasmnnnn Betul-08 gece altını temizlemeyin diyorlar uykusu bölünmesin diye kaka yaparsa sadece alın diyorlar ama siz alıyor musunuz uykusu bekki ondan bölünüyodur
Betul-08 Yasmnnnn ben pişik olmasından çok korkuyorum o yüzden alıyorum ama çiş pişik yapmaz diyorlar ama bilemedim daha çok küçük dayanamıyorum