Kızlar burada hep gaz problemi ili ilgili açılar postlar görüyorum benim bebeğim aşırı gazlı bir bebekti şuan 2 aylık ve ben bunlarla çok çok azalttım şimdi tecrübelerimi yazıyorum
1-Kendini ayağını her zaman sıcak tut
2-Bebeğinin karnına ayaklarının altına uyurken sıcak su torbası veya havlu ısıtıp koy ama dikkat et çok sıcak olmasın ılık olsa yeter
3- kendin humana markasının kimyonlu rezemen çayını günde 2 defa iç
4bebeğinin her alt açmasında yağ ili bebeğinin karnına mutlaka masaj yap gazı olmasa bile yap
5- sap simplex gaz ilacı kullanıyorum bende baya işe yaradı
6- bebeğini emzirdikteh sonra en az 20 dk omuzunda tut sırtına vur gazı çıksa bile bitmiyor vurmaya devam et
7- her akşam saat 6 buçuk gibi bebeğini uyutmadan duş aldır duştada karnını ovala duş aldırmadan uyutma