Esrabayrakdar ben kendimize boron kullanıyorum kokusuz katkısız alerjik astımım var digerleri rahatsız ediyor bebegime ilk dalan granül zeytinyağlı sabun detarjan kullandım oda dogaldı ama onada boron kullanıyorum şuan 60 da yıkıyorum leke falan kalmıyor doğal oldugu için sıkıntı olmuyor