SedanurUnveren Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylik kakasını yaparken zorlanıyor ve gaz oluyor sap simplex kullanıyorum. Dün biogai verdim ilk defa oda sancı yaptı gibi oldu bebeğime. İkisini aynı anda kullananlar nasıl kullanıyorsunuz??