Hellomoto HonKiPonKiDoNiNo benim bebeğim yazın kışın çok terliyor sürekli değiştiriyorum üstünü değilse bende alırdım bide keşke fermuarlı değil de düğmeli olsaymış
zeynepbalci HonKiPonKiDoNiNo tüh reklamlar sağ olsun artık girmiyorum valla uygulamaya tesadüf gördüm bunu
Deletedmom_7 zeynepbalci bebegim 12 aylik ama urunu cok guzeldi buyuk giysin rahat rahat dedim 18-24 aydı 😂 Sattigi fiyatin yeni urunu 350₺