EJDERYAA Kızlar kızlar ; biraz bal var ama tüketmiyoruz 😒 atmak istemiyorum bal ile neler yapabilirim şöyle yap böyle yap tarif falan varmı ? Hadi bakalım israf etmeyeyim ya 😃
Isteboylebisey EJDERYAA süzme bal ise pankek yapip uzerine meyve ile birlikte döküp yiyebilirsiniz. Marlenka pastası yapabilirsiniz diger adi medovik. En güzel o olur hatta tarifine bakin netten
Pol34 EJDERYAA cevizi robotta çekiyordum fındık da olur içine bal ve tahin katıyordum kavanoza koyuyorum kahvaltıda ekmek üstüne güzel oluyordu