Alp02 Bebeğim kakasını üç gümde bir yapıyor 49 günlüğüz ilk bir ay baya sık sık yapıyordu sonradan azalmaya başladı normal mi bu durum
Dorukhansmom Alp02 normal tabiki annesi sutun yarıyor bebeğine 10 güne kadar yapmaması normal bi durum diyor doktorlar.
Farahzeynep Alp02 zamanla değişiyor, benim kızımın da öyleydi, 3. Ayda her gün yapmaya başladı, 4. Ayda 2 günde bir yapıyor. Mama verseniz de 7 güne kadar normal 🙄 kabız olmamasına adına mamasına 2-3 damla zeytinyağı damlatabilirsiniz
Dorukhansmom Alp02 canim o ilerleyen aylarda çoğalacak günde 2 defa olcak ek gidaya geçtiğinde 3 defada olcak eğer ki bu şekilde ilerlerse mamasına zeytinyağı damlatabilirsin. Rahat kaka almasına yardımcı olcaktir.