Kızlar bebeğim 6 aylık oyun haklısın da 5 dk oynar sıkılır hemen bi oyuncakla oynar yine sıkılır ağlar hep ben başında olucam oynatıcam şarkı söylüyorum o zman iyiyiz hoşuz ama hiçbir iş yapamıyorum uykuları da yarım saat o yüzdende huzursuz sizin bebekler nasıl böyle olup sonradan normalleşen bebişler var mı 😊😊