Naturall Unisex mi, yoksa daha kız bebişlere mi ait? Alayım diyorum ama bilemedim ☺️ https://www.zara.com/tr/tr/sisme-kaban-p05644586.html?v1=177649102&v2=2117221
Naturall limonkolonyasi Evet bencede iyi fiyatı. Çok teşekkür ederim. Daha güzelleri sizin bebeğinizin olsun ❤️
Naturall Peki kızlar kaç beden alayım? 94 cm boyu oğlumun 27 aylık. Ardahan’da yaşıyoruz çok uzun süre (hazirana kadar) giyer bunu. Birde içine kazak da giyer 2-3 mü 3-4 yaş mı alsam?
Ayazmom1 Naturall ürün çok güzelmiş ¾ yaş alın bence ben bile 14 aylık oğluma ⅔ yaş alacam çünkü içine badi kazak türü şeyler giydiği için geniş olması daha iyi 🌸
Naturall Ayazmom1 Evet bende tam öyle düşünüyorum ama Zara beden seçerken bu ürün normalden büyüktür yazmış, bilemedim hiç şimdi 🥲
Sessiz_oyuncu Naturall aynısının desenli olanını kızıma aldık 1 yaş büyük almştım çok güzel bi mont 2 kış giydi şmdi yenidrn alıcm oğlunada güzel olur al bence 😊
Naturall Sessiz_oyuncu Çok teşekkür ederim ☺️ Sitede diyor ki bu ürün normalden boldur diyor ben kaç yaş alayım 27 aylık oğluma sizce bilemedim🥲
Naturall OptimusPrime Teşekkür ederim, evet aslında 3-4 yaş alacaktım ama sitede bu ürün normalden boldur diyor 🥺
Adababy Naturall ürünü gardropsta gördüm 170 veya 200 olması lazım fiyatı pandemiden dolayı giyilmemiş😁