Eymenmerve92 9 aylık bebeğim var , eşim memur .çalıştığı yer Ankara’da birim açtı ve oraya gönderdiler .biz çorluda yaşıyoduk. daha 2 gün oldu ve kendimi çok yanlız hissediyorum . Kendi ailem burda , Ankarada kimsemiz yok. Bebeğim çok yaramaz gitsem orada tek bakamam . Hafta sonu gidip gelir diye konustuk ama kar var kış var her zaman gelemez biliyorum. Çok üzgünüm ve çıkmazdayım . Bu gibi durumlar yaşayan var mı😢
KaSeAy Eymenmerve92 Geçici mi gitti? Örn bikaç aylıksa anlarım ama bildigimz tayini cıktıysa yaptıgınz cok yanlış niye ayrı yasayasınz ki
Dln Eymenmerve92 yani yaramaz derken ? Eger saglik problemi yoksa bence tek basiniza bakablrsnz.benim bulundgm sehirde de kimsem yok.ama oyle boyle bakiyorum bebegime
Cansueymen Eymenmerve92 bizde seneye öyle olacağız 4 gözle tayinimin çıkmasını bekliyorum bebeğimle kafamı dinlerim 😂
Eymenmerve92 Dln hiç uyumuyor, tek başına uyutmam mümkün değil . Hamileyken 20 kilo almıştım 8 ayda 35 kilo verdim zombi gibi geziyorum. İlk doğduğunda kolikti şimdi geçti ama hala uykusu düzelmedi