Metehan09 Arkadaşlar gece eşimle sallarken elimden çarşaf kaydı küt diye düştü. Agladi dr götürdük tomografi çekmedi çok küçük olduğu için.eve gönderdiler.cok huysuz ağlamaklı ne yapmalıyım yardım edin nolur içim yaniyo
Birkedilianne Metehan09 canım kusma gözlerde kayma reflekslerde azalma yoksa korkma 4 saat uyutma bebeklerin vücudu esnek bir şey olmaz allahın izniyle
Kyaaa0908 Metehan09 birşey olmaz canım korkma benimde kızım 6aylıkken teyzesi uyutup kendi yatağına yatırmış döneceğini tahmin etmemiş bazada yüksek 1m kadar yükseklikten parkeye düştü ağzı yukarı çok şükür hiçbirşey olmadı şuan 9aylık. vücudunda elini gezdir hafif bastırarak biryerinde dokunduğunda ağlıyor mu bak doktorda muayene ettiyse birşey yoktur❤️
Sblatc Metehan09 dün benim kızımda düştü 9 aylık kusma denge kaybı falan yoksa bi şey olmaz inşallah benim kızımda 6 saat sonra kusma oldu ama düşmeye bağlı değil sanırım geniz akıntısından. Tomografi çektirdik bi şey çıkmadı
pogacayanakk Metehan09 bende düşürdüm çocuğumu götürdüğümde röntgen çekelim bir şey çıkarsa ya da anormal bir durum olursa tomografi de çekeriz demişti. En azından röntgen çekseymiş içiniz rahat ederdi