Elika00 yaz oldugu icin halıları kaldırdım gözlemliyorum şuan ciş yapacağında ne tepki veriyor nasil anlatıyor diye ama hic denk gelemedim 2 kez kaçırdı yere 😂 her 20 dk ya bi tuvalete götürüyorum çişş diyoruz yapiyor. Dunde Kakasini yapti kaka yapacağında eh eh diye ses cikariyor bunu biliyordum hemen götürdüm yapti ama tuvalette zor oluyor biraz lazımlık almayi dusunuyorum evde bez stogum var bi yere giderken vs onlari kullanicam bitsin diye gece taktim sabaha karsi boştu sonra ağladı tekrar uyudu sanirim o ara ciş yapti ama ben uykuluyken hic aklima gelmedi goturmek. İnsallah başaracağız sizin tavsiyeniz uzerine 😍