Ben de cicis bebeden aldim urunler cok guzel sadece mesela 18 -24 aldim iki urun 18 ay 4 urun 24 ay geldi.Ogluma 24 ay olanlar oldu.Benim oglum 21 aylik 11.5 kilo.İnce takimlar daha buyuk duruyor Bi kirmizi iki polar takim almistim renkleri cikmiş.Ancak hediye ettiklerim oyle de güzel oldugunu hava kattigini soyledi 😂😂