sedaykn
Özellikle akşam saatlerinde 4 aylık kızımın ellerinde titreme oluyor. Doktoruna videoyu gösterdim. Eğer tuttuğunda duruyorsa nörolojik değildir heyecandan yapıyordur dedi. Ama normal anakucağında dururken bile titriyor bazen. Sizlerde de oluyor mu endişeleniyorum ?