Merhaba anneler,
Oğlum 8,5 aylık oldu fakat henüz çorba kıvamından öteye gidemedik. En cezbedicisi bebe bisküvisini ıslatıp versem bile yemiyor. Püre kıvamını, pankek vs öğürüyor. Sadece çorba şeklinde sıvı içiyor. Haliyle çok endişeleniyorum. Emmeye de devam ediyor. Ne yapabilirim bilmiyorum çok üzülüyorum :( var mı başına gelen ? Ek gıda tariflerine bakıyorum 7 aylık 8 aylık bebeklere hep pankekler mücverler bile yapılıyor. Bir şeylerden geri kalmışım gibi hissediyorum :((