ikizprensesannesi Kızlar içinizde yapan var mı kalitesi nasıl kalıbı dar mı bende ikizlerime yapacağım fiyatları diğer mağazalara göre baya iyi ama kararsızım alışveriş yapanlar memnun mu ve ya memnun değilseniz neden ❓ Fikir verirseniz mutlu olurum 🙏🥰
Jument ikizprensesannesi benim evime yakın mağazası var . Bir kaç sefer alış veriş yaptım.. kaliteli ürünü de var kalitesiz ürünü de var. Kalitesiz olanlar biraz uygun fiyatlı zaten..
ketcapli_lahmacun ikizprensesannesi Biraz dar kalıp oluyor ve çekiyor. Size tavsiyem büyük beden almanız.
Canparcam_ ikizprensesannesi Ben geçen hafta 2 adet eşofman takımı aldım hem fiyatları çok uygun hemde içi şardonlu geldi çok beğendim 🙂
ikizprensesannesi balyanak53 ya zaten evde gıyecekler kışlık 😊 diğer mağazalara baktım uçmuş o kadar para vermek te evde giyecekler zaten tez büyüyorlar 😊
ikizprensesannesi Jument kampanyası düşenler baktım evde giyecekler zaten olmadı denicem ilk sefer bir kaç parça alayım ona göre devam ederim
Hfsrmznn ikizprensesannesi banada kışlık hediye ggelmisti geçen yıl vok kaliteliydi o kadar giymesine ragmen hala yeni gibi ben çok beğeniyorum fiyatlar da normal heryerde aynı sanki bu hafta gittim oğlumun doğum günü için kislik da vardı hepsi çok güzeller 100-160 arası fiyatları kaliteli ama
ikizprensesannesi Hfsrmznn gönlümü ferahlattınız gerçekten şu devirde zor kaliteli uygun bulmak yine para veriyoruz az çok iyi çıksın istiyoruz teşekkür ederim 😊🙏
ikizprensesannesi Aysin3838 ayyy agzını bal yesin 🙏😊 canım içim rahatladı bende sipariş verdim bakalım 😊
Aysin3838 ikizprensesannesi çok güzel ürünleri valla bacım şimdi Gine ekliyorum sepete olmayanlari seçtik vericez yerine yeniden almak gerekiyor
ikizprensesannesi Aysin3838 Aysin3838 tabi öyle canım mecbur ama heryer yüksek fiyat zaten hemen büyüyorlar bende o kadar parayı vermektense zaten evde giyecekler böyle orta yollu olsada olur 😊
sademinannesi ikizprensesannesi aşırı kaliteli değil ben bir kere alışveriş yaptım ama solma falan olmadı sadece kalıpları küçük bedenlerini büyük alabilirsiniz
nurannkrtl ikizprensesannesi ben yapıyorum güvenilir bir sayfa beğenmezseniz iade edebilirsiniz ödemeyi geri yapiyolar hiç sorun yaşamadım
nurannkrtl ikizprensesannesi ürünleri de 1yassa 2 yaş isteyin iyi olur biraz kalıpları dar oluyo ama güzel kaliteli oluyor