Oğlum iki yaşında çoklu besin alerjisi vardı, zamanla birçoğu geçti yumurta ve fındık kaldı. Uzun zamandır test yaptıramadım bulunduğum ilde alerji doktoru yok. İzin zamanlarında memlekette yaptırıyordum fakat bu yaz gittiğimizde doktor da izindeydi yaptıramadık. İki gün önce oğlum kreşte hem fındık hem de yaş pasta yemiş. Normalde hemen kızarır, hastanelik olurdu. Bu sefer hiçbir şey olmadı. Sadece yediği günün sabahı ve bu sabah biraz ishal gibiydi. Tekrar test yaptırma durumumuz yok il dışına uzun süre çıkamayız. Deneyimli anneler sizce yavaş yavaş açmalı mıyım diyeti, açarsam nasıl açmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim.