Kızım ayın 20 sinde 5 aylık olacak bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz evde? Yani hep aynı şeyler yapıyoruz.sabah kalkıyoruz mesela egzersiz yapıyoruz 5 10 dk daha sonra yüzüstü yatırıyorum çok az da öyle duruyo sonra şöyle bi evi turluyoruz balkona çıkarıyorum sabah temiz hava alsın diye.daha sonra uykusu geliyo uyutuyorum çok uyumuyo yarım saat uyuyup uyanıyo kitap okuyorum yanına yatıp.ben okurken kızımda kitaba bakıyo resimlerine falan.sonra şarkılar söylüyorum kucağımda dans ediyoruz.sonra tekrar odaları gezdiriyorum eşyaları tanıtıyorum falan.aynaya bakıyoruz yüzünü tanıtıyorum.sonra kahvaltı yapacağımda yemek yiyeceğimde falan oyun halısına yatırıyorum orda 10 dk falan oynuyor çok durmuyo hemen sıkılıyo bu şekilde geçiyo hergün aynı şeyler bazen sıkıyor.(tabi aralarda uyuyor yine kısa kısa) eğer farklı yaptığınız bişeyler varsa banada fikir olur 😊 bir de oyuncakları gösteriyorum ama çok ilgisini çekmiyo . Mesela zürafası var onu gösteriyorum konuşturuyorum “merhaba nasılsın birlikte oynayalım mı?haydi tanışalım benim ismim zürafa senin ne?” Falan bu şekilde konuşturuyorum oyuncakları başka da aklıma bişey gelmiyo siz oyuncakları oynatırken neler diyorsunuz?😀