Saaki Bebişim 5 aylık olucak ve mama yemiyor huzursuz , 5. Ay atağı mı , diş mi zorluyorbbilemiyorum dün doktorumuz mama yemiyorsa yavaştan ek gıdaya geçiş dedi ne kadar sürer bu iştahsızlık bilemiyorum ama mama yememesi beni aşırı geriyor 🤯
Saaki @Laden amaan ben alıştım postalara cevap gelmemesine sorun yok başlığa hheelpp-kaynanam yazsam dolar buralar 😂😂