Anneler kızım 15 ayın içinde çalıştığım dönemde sadece akşamları emziriyordum herşey yiyordu şimdi işi bıraktım devamlı beni emiyor hiçbiryer yemiyor .kaç gündür zar zor yediriyorum bazı şeyleri .çorba çok severdi onu bile yemiyor geçimi diye düşünüyordum dişi çıktı hala aynı .sütten kesmeyi düşünüyorum nasıl olur erken mi ?