Merhaba sevgili anneler,
Konuya bi girizgâh yapayım öncelikle;
Ben maalesef İstanbul’da eskiden çok da varoş olmayan ama özellikle son 5 yıl içerisinde iyice varoşlaşan, değişik bir sürü tipin geldiği, güvenlik önlemi falan olmayan hatta çoğu zaman polislerin bile sallamadığı bi semtte oturuyorum. Neden burda oturuyorum derseniz dedem 70-75 yıl önce askerliğini buradaki deniz saha komutanlığında yapmış sonra da buraya yerleşmişler. Tabi o zaman Beyoğlu modern insanların yaşadığı, saygı sevgi çerçevesinde olan bi yermiş. Sonra da herkes tüm akrabalar buraya gelmiş yerleşmiş. Çok merkezi bi yer olduğu için de herkes burada kalmış. Halamlar, amcamlar kuzenlerim falan hep yakın oturuyoruz. Evlendikten sonra da eşim anneme yakın oturmamı istedi benim işime de yakın diye burada kaldık. Şu an istesek de taşınamayız zaten malum ekonomi.
Oturduğum yere yakın 2 tane park var. Büyük olan parka zaten insan olan adım atmaz başıma ne geleceği belli değil. Diğer park daha yakın sürekli oraya gidiyoruz ama gelen tipler yine belli. Doğru düzgün insanlar da geliyo onları görünce sarılasım geliyo gerçekten. Doğru düzgünden kastım temiz, ılımlı ve çocuklarına güzel örnek olanlardan bahsediyorum. Ama gel gelelim park bu pis insanlar yüzünden leş gibi. Yere çöp atan mı ararsın, izmaritini oyun alanının içine atan mı, dün 4-5 yaşlarında bi kız çocuğuna annesi kamelyanın arkasına çişini yaptırdı kız donunu çekti geldi kızımın elini tutmaya çalıştı🤦🏻♀️ Hal böyle olunca ben elimde dezenfektan ve ıslak mendille kızımın kullanacağı tüm oyuncakları temizliyorum. Temizlik hastası değilim ama iyice masumlar apartmanı safiye’ye döndüm🤦🏻♀️ 2 kez Beyoğlu belediyesini aradım şikayette bulundum en azından dezenfekte edilsin park diye bi şey yapmadılar. İbb park ve bahçeler müdürüne bile mail attım dönüş olmadı. Yapabileceğim başka bi şey var mı lütfen yardımcı olun 🙏🏻 Başka nereyi arayabilirim? Gerçekten 2 kova su + domestosla parka gitmemek için kendimi zor tutuyorum🥹