Merhaba güzel anneler . Bebeklerinizin saçını kaç aylıkken kestirdiniz . Bebeğimin saçları bayağa dökülüyor yastık , üstü başı , ağızından, gözünün içinden saç topluyorum ve kestirmek istiyorum 5 aylık bebeğim çevrem küçük diyor bu hali de hoşuma gitmiyor . Kestirsem ne olabilir ki ?