Benım oğlum da 2 yasında oldu anne baba dede nene teyze amca işte isimleri soyuluyor adını dıyemıyor zorlayınca git git dıyor kırmızı rengi gösterir ama dıyemez mavi yşil siyah ve sarı dıyor aç diyor hayır su dıyor ama boyle 2 li 3 lü cumle kuramıyor korkuyorum vallahi kötü bir sey cıkıcak dıye doktora gotursemmi acaba napsam cok kararsızım 😒😒😒😒 adıyla seslendıgımde bakıyor cagardığımda bakıyor gelıryor her şeyi anlıyor yapıyor