Kızlar doğduğundan beri sarilikla uğraştık falan emerken hep uyudu gogusumde ama yatırdım hep yerine uyuyunca ama şimdi bebeğim 40 günlük ve sürekli emmek istiyor bugün fark ettim emzirdim uykusu var uyumyor naptiysam uyumadı besige koydum salladım 15 dk ya uyudu ya uyumadı ağladı meme istedi emzirdim uyudu memede indirdim gene uyandı agliuor gene meme istiyor memede uyumak istiyor ben bu alışkanlığı nasıl biraktirabilirim gece de memeden indirince uyanıyor zorlanıyorum artık