0-3 ay geniş bi Aralık ama. Birinci ay ile üçüncü ay çok farklı olur. Bir de bebekten bebeğe değişiyor.
İki buçuk aylık şu an. İyi gününde dokuzda akşam uykusuna yatırabilirsek ve derin uykuya geçerse gece beslenmelerini uyku arasında yapıyorum. Sabah 6-7ye kadar kendisi pek uyanmıyor. Ama geçen gece akşam dokuzdan gece bire kadar gözünü kırpmadı mesela. Çoğu zaman akşam uykusuna geçmeye direniyor, ona on bire kadar uğraştığımız da oluyor. O sınırı geçip derin uykuya geçince rahat oluyoruz. Ha arada uyanmıyor mu, uyanıyor tabi.
Bazen gündüz sürekli emip uyuyor, hatta geçen konu açmıştım. Öğlene kadar, öğleden sonra da çoğu öğünde emip uyuyordu hep uyandıramıyorum. İki üç gündür onu da bıraktı, uyumuyor pek.