Bebeğim hep ağlıyor. Ne yapsam mutlu edemiyorum. Gece emzirmesini azalttım saat başı emiyordu çünkü. Gündüz aynı şekilde bi kaç kez veriyorum sadece. Sürekli yemek veriyorum. Acaba bu yüzden mi huysuz çok zorlanıyorum artık. Sabrım kalmadı. Yatağa yatırdığım an kalkıyor ağlıyor. Kucağımda saatlerce sallıyorum öyle uyuyor. ( önceden memede uyuyordu). Huzursuzluğun sebebini bulamıyorum artık kendime kızıyorum ben nasıl anneyim diye. ayakalarıma sarılıp ağlamaya başlıyor. Gün içinde sürekli kucak istiyor. Mama diyor veriyorum istemiyor. Hiç bişey ilgisini çekmiyor oyun oynamıyor. Bütün gün ağlamak istiyor sadece. Yani ne olabilir anlam veremiyorum. Artık kendimden vazgeçtim yemek yemeye bile vaktim yok kendimi halsiz güçsüz hissediyorum.