Buralardan alışveriş yapan varmı son zamanlarda ürünler geliyor mu sıkıntı oldu mu
defnes32 geliyor ama vergisi de çıkıyor
Marianne ödemeye yansıyor mu geldikten sonra mı ödeme yapıyoruz vergiyide