Zynp-Mthan Merhaba kızlar , ilk çocuğumda ücretsiz izni sonuna kadar kullandım , ikinci çocuğumda da ayrılmayı düşünüyorum , evde sıkılırsın diyorlar , hayat pahalı diyorlar ama ben haksızlık yapmak istemiyorum , sizler hangi düşüncelerle ayrıldınız izne ?
Asyaveannesi04 Zynp-Mthan ben hiç kullanmadım ücretsiz izin her ay bir meblağ elime gelmeye alışık olduğum İçin 10 senedir bebeğim 4.5 aylıkken işe başladım evde de çok daralmıştım iyiki de başladım 4 saat çalışıyorum şuan zaten ama siz ilk çocuğunuz da kullanmışsınız bence bunda da kullanın
kirmizibasliklikiz_ Zynp-Mthan benimkiler ikiz oldugu icin mecbur ayrildim 2. Senemdeyim seneye baslayacagim 🤷🏻♀️
cherrysu Zynp-Mthan Merhaba. Öğretmenim ben de. Gurbette olduğumuz için burada kimsemiz yok. Bakıcı aradım ama bulamadım istediğim gibi. Gönlümde açıkçası biraz da olsa kendim bakabilmemden yanaydı, öyle oldu :) ücretsiz izne ayrıldım ilk dönem için. Kime söylesem iyi yapmışsın bu günler geri gelmez kendin bak biraz diyor. İçim rahatlıyor açıkçası. Çünkü dediğiniz gibi maddi yönden tek maaşa düştük sadece eşim çalışıyor. Uygun biri olsaydı okula da yarım gün gidip gelecektim bana da değişiklik olurdu. Ama nasip böyleymiş :) imkan varsa bakacak birisi bence çalışılabilir yoksa mecburen ücretsiz izin oluyor.
Dmt-01 Zynp-Mthan ben ücrestsiz iznimi son günüme kadar kullandım iyi ki de kullandım valla bi çocugum daha olursa yine kullanırım iki yıl bitene kadar hem ona haksızlık olmasın diye hemde herşeyine ilk ben şahit olmak isterim.İlk adımları,ilk kelimesi vs.
Hulya-Baykiz Merhaba ücretsiz izne bende ayrılmak istiyorum ama çok kararsızım 😒 Annem bakcak kızıma ama rahat edemem diye düşünüyorum 5.5 aylık olcak çokta küçük değil aslında
Onldk Bende ücretsiz izne ayrıldım bebeğim 6 aylık maddi yönden zorlanmaktan korkuyorum ama fırsatım olsa 2 sene çalışmam büyütürüm kendim
Sevdapl Zynp-Mthan ilk çocuğum yeni ayrıldım ücretsiz izne. Bebeğimi iki yaşına kadar ben büyütmek istiyorum. Her anında yanında olmak istiyorum. İşe başladıktan bir süre sonra ikinciyi yapıp onun için de ücretsiz izne çıkmayı planlıyorum 😄
Zynp-Mthan Herşey bebişler , ben gel desem gelecek büyükler var ama ben kendi rahatıma düşkün olduğum İçin hem bebeğime iyi yada kötü kendim bakmak işin bana alışsın benm düzenime alışsın die kimseye vermek baktırmak istemiyorkm 2 yaşından sonra biraz da olsa kendini ifade edebiliyorlar çişe alışmış oluyorlar , çalışmak güzel ama dediğiniz gibi bu günler geri gelmiyo 🥰