[silindi] Anneler selam bebeğim 2 ay 12 günlük biberonla besleniyor normalde 90 ml yer her öğünde ama geceden beri aç olmasına rağmen 30 ml zor yediriyoruz varmı aranızda böyle bişey yaşayan normal mi bu durum 🥺