Kızlar selam
Oğlum bugun 4 ay 10 günlük. Biraz önce rotavirüs 2. Doz (son doz) ve Nimenrix ve bexsero 1. Doz menenjit aşılarını oldu . Atesi olmasın diye eve gelir gelmez calpol verdm bir tatlı kasıgı kadar. İnce bi zıbın giydirdim sadece. Sizler nasıl gecirdiniz biraz agır asılar oldgunu biliyorum ne yapmam lazm sizde kaç gün ates huzursuzluk oldu tecrube edınen anneler cevaplayabilir mi ?