E devletten başvuru yaptık ama hala para yatirma için bı mesaj gelmedi bı skntı olur mu
Defne50 bazen ertesi günü bulabiliyor, bem gece yapmıştım öğlen 2de geldi
Defne50 sabah yaptık bızde daha yeni msj geldi bıkac saati bulabılıyor
Yok bizede gelmedi inceleyip de öyle atıyorlardır msji belki birde yoğunluktan olabilir
Her aileden sadece bir kişi mi başvuru yapabiliyor