Oğlum 6 buçuk aylık okadar etraf izlemeyi seven bir çocuk ki hergun kalkıyoruz aynı ev bakıyor da bakıyor sağa sola bakacam diye doğru düzgün emmiyor. Ek gıdaya geçtik kaşığı takip etmiyor karşisina oturuyorum doğru düzgün yüzüme bakmıyor neden böyle oğlum bazen aklıma otizm falan geliyor şaşirdim artık ve doğdugundan beri de böyleydi doktor bile dedi çok meraklı sağ sol meraklısı diye hastane odasına gittiğimizde hep gözü boş duvarlarda etrafta doğru düzgün emmiyor tutuyor bırakıyor bisey yedirecek zaman kafa Bi sağa Bi sola yarısı yere yarısı ağzına uyutacak zaman bile öyle izleye izleye uyuyor sizin bebeleriniz de böyle mii