Zeydaliannesi1 Merhaba 5 gun once bebegim karnimda vefat etti.. 1 yasnda bir oglm var emmiyor oda. Doktor ameliyt sonrasi minoset agri kesici verdi ama pek ise yaramiyor emzirmedigim icin farkli bir agri kesici icebilr miyim
Asellzey Zeydaliannesi1 öncelikle basın sağolsun güzel anne🤲 sezeryan sonrası da şuan emzirme döneminde de parol kullanıyorum ben ama kesinlikle doktorundan onay alarak bı dene istersen.